Тема уроку: Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук
Практичну роботу виконуємо на подвійному аркуші в клітинку, підписуємо:
Дистанційна практична робота
виконана ___ .______________.2020 р.
учнем (ученицею) 8 ----класу
________________________________________
(Прізвище, ім’я)
На внутрішньому розвороті оформляємо звіт про виконану роботу.
В роботі керуємось інструкцією до практичної роботи стор. 182-185 вашого підручника хімії
В роботі керуємось інструкцією до практичної роботи стор. 182-185 вашого підручника хімії
Практична робота 2
Тема. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.
Мета. Дослідити властивості основних класів неорганічних сполук, закріпити знання про їх хімічні властивості.
Обладнання і реактиви: штатив із пробірками, піпетка, газовідвідна трубка
хлоридна
кислота , кальцій карбонат, порошок
заліза, розчин натрій або калій гідроксиду, кальцій гідроксиду, натрій хлориду,
натрій ортофосфату, арґентум (І) нітрату, кальцій хлориду, натрій карбонату
Хід роботи
Що робили
|
Що спостерігали
|
Завдання:
перегляньте відео проведення дослідів і оформіть звіт, давши відповіді на
питання.
Правила безпеки: перегляньте відео
за посиланням
Хід роботи
Перегляньте відео
за посиланнями та запишіть спостереження і хімічні реакції до дослідів
І. Дія хлоридної кислоти на індикатор
Спостереження
-
запишіть,
яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;
_____________________________________________________________
-
запишіть
рівняння хімічної реакції (урівняйте обов’язково) __________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІ. Реакція хлоридної кислоти з металом
Спостереження
-
запишіть,
яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;
_____________________________________________________________________
-
запишіть
рівняння хімічної реакції (урівняйте обов’язково)
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Спостереження
-
запишіть,
яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;
_____________________________________________________________________
-
запишіть
рівняння хімічної реакції (урівняйте обов’язково)
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІV. Реакція хлоридної кислоти з лугом
ІV. Реакція хлоридної кислоти з лугом
Спостереження
-
запишіть,
яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;
_____________________________________________________________________
-
запишіть
рівняння хімічної реакції (урівняйте обов’язково)
_____________________________________________________________________
V. Реакція хлоридної кислоти з нерозчинною основою
V. Реакція хлоридної кислоти з нерозчинною основою
Перегляньте відеофрагмент з 1.15 хв до 2.10 та оформіть записи в таблиці
- запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;
_____________________________________________________________________
- запишіть рівняння хімічної реакції (урівняйте обов’язково)
________________________________________________________
VІ. Реакція хлоридної кислоти з сіллю
Спостереження
-
запишіть,
яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;
_____________________________________________________________________
-
запишіть
рівняння хімічної реакції (урівняйте обов’язково)
_____________________________________________________________________
Оксиди мають такі хімічні
властивості:___________________________________
_____________________________________________________________________
Основи мають такі хімічні
властивості:____________________________________
Кислоти мають такі властивості:_____________________________________________________________________________________________________________________________
Солі
мають такі хімічні властивості: _____________________________________
_____________________________________________________________________
Оформлену роботу надішліть зручним для вас способом
Немає коментарів:
Дописати коментар